Nå må detta blitt slutt!

Er det en ting jeg må fikse idag.

Så er det en ny matboks. Hver gang jeg lager matpakke så irriterer det meg at jeg kun får plass til 3 knekkebrød i boksen, det vil si 2 og et halvt, skal du ha ei skive brunost på knekkebrødene så blir boksen for liten. Og skal du ha med deg middagsrester, glem det!

Men hver gang jeg reiser fra jobb så blir det aldri til at jeg tar meg tid til å reise innom butikken for å kjøpe en større matboks, neida, men å irritere seg over en for liten matboks når jeg lager matpakka, jo det får jeg til.

Idag er det slutt! Nå må jeg få tak en som ihvertfall har plass til 3 knekkebrød, med brunost 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg