Nå igjen?

De siste dagene har de kommet tett.

Ja nå har bensin fyllingene de siste par dagene kommet tett 😁 Men jeg har funnet igjen gløden til å kjøre Harley igjen, det er godt. Turen til Elverum og Hamar i går ga mersmak, idag ble det 16 mil til i salen.

Jeg skulle bare til Charlottenberg og kjøpe meg en hamburger spesial, men veien hjem ble, som før om åra, ble veldig lang. Det ble en lang omvei denne gangen også. Været var helt fantastisk, 60 talls rocken jomet over stereoen og kilometerne og svingene gikk som en drøm 😊

Til uka er det ny klubb tur. Denne gangen går turen til Smøgen i Sverige. Ja nå er vi litt ferdige med å kjøre over fjell og daler. Nå skal vi “bare” kjøre en drøye 30 mil og så skal syklene parkeres til vi skal hjem igjen. Det skal legges vekt på noen late dager nå, ikke mange mange mil i salen.

Jeg må jaggu få i gang kameraene mine så jeg får dokumentert litt av turen. Lurer på om jeg husker hvordan jeg bruker dem? Har ikke hatt framme kameraene siden Kautokeino turen i fjor høst 🙄 Den kan du se her, det er 6 episoder fra ei uke med rype jakt.

Men jeg får det vel til når jeg bare får dem ut av veska igjen. Nå avsluttes denne dagen med en film og en kald øl. Syntes jeg kunne ta meg en kald en idag etter plenklipping.

Nyt kvelden folkens ☺️

2 kommentarer
    1. Nyter! Strengt tatt ikke gjort anna hele dagen, jeg – den er tilbrakt på liten, bilfri øy i Vestfold. Du veit det, at du har blitt litt voksen – når du kjøper med brød fra minibakeriet og øl fra Færder mikrobryggeri i stedet for suvenirer av ymse slag 🤣. Var gøyalt med ølutsalg i en garasje, da 😉.

      Fint å se deg på HD’n igjen 😃. Jeg skal bare hviske deg i øret at det er 13 måneder siden tur til Lysebotn….. så det hadde vært supert med litt nytt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg