Minutter blir fort til timer.

Leker meg med nytt program.

For en stund tilbake, ikke så langt tilbake, så kjøpte jeg et videoredigeringsprogram som heter MOVAVI. Etter å ha vært bruker av Windows Movie Maker en lang stund hadde jeg lyst på et program som var like lett å bruke, men allikevel hadde litt mer å by på.

Jeg brukte YouTube som “søker” for å finne et program, og det ble MOVAVI. Nå er det mest video fra motorsykkelkjøring og atv kjøring jeg snekrer sammen, men med dette programmet har jeg prøvd meg frem litt og sett hvilke funksjoner det har og hva de kan brukes til.

Til fruens smilende fjes viste jeg ho en liten film med et par av effectene MOVAVI har å by på.

Ja det ble en artig liten sekvens med lyn og torden.

Men jeg lagde en annen liten sekvens i helga, det ble ikke noe jobbing ute pga dårlig form, så jeg gikk litt ute for å få meg litt frisk luft. Så tok jeg noen små videoklipp med mobilen min, satte de sammen med MOVAVI og la de på YouTube kanalen min. Og det morsomme er at MOVAVI la igjen en kommentar på klippet mitt.

Her er filmklippet.

En intro til kanalen prøvde jeg meg også på.

MOVAVI var et hendig program, det er synd at mc sesongen er over, sånn nesten ihvertfall for min del, så da får jeg finne andre ting å lage film av. Dette programmet gjorde ihvertfall at jeg vil lage mer av disse små klippene.

Kvelden er ung og formen tung. 

Det blir sofaen resten av kvelden. Det kjennes ut som at vi er på stigende form, men det er ennå litt å gå på. Lag en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg