Med fordelen kommer ulempen.

Det ene slår ihjel det andre.

Ja du veit når du har sovi til 11:30 den ene dagen så sover du ikke lett den andre dagen/natta.

Det var nå svært så vanskelig å sove i natt, siste gangen jeg så klokka så var den 03:20, da hadde jeg ennå ikke fått en blund på øyet. Når jeg sovne, nei det veit jeg ikke, men det er nok ikke så lenge føre klokka ringte, kjennes det ut som 😉

Så hei du nye dag 😀

Det var mye og mange innom hjernebarken i natt. For det første så er det nå til fredag det er min tur til å gå inn i sommerferie, det er denne uka det skal byttes sykkel, det er til helga det skal vandres i sabotørenes fotspor…

Men nå skal vi først gjennom ukas første dag og jeg lurer på om jeg skal få meg et nytt deksel til mobilen, det jeg har nå drar med seg hele lommen hver gang jeg tar den opp…for noe herk 😉

Lag en fin dag 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg