Akkurat dit, dit skal jeg.

Men den var ikke til å se når jeg kom fram.

På løpeturen idag kom jeg til å se at regnbuen var akkurat i det området jeg skulle til, der kassa er. Så jeg tenkte at akkurat dit skal jeg, skal jeg endelig få se enden av regnbuen, finne kista med uendelige skatter og rikdom?

Men nei, da jeg kom fram var det ingenting der, bare kassa og boka. 

Litt skuffet tok jeg fatt på veien ned igjen. Litt nedi bakken kom jeg til å tenke på kista full av rikdom, kanskje den var der, bare at jeg ikke kunne se den, ikke se hva som var oppi den, kanskje du sjøl skal tenke på hva gevinsten kunne være når du jakter på regnbuen. Jeg trur at min gevinst idag var turen opp, god helse og et lettere sinn.

Jeg hadde faktisk ikke tenkt å jogge til kassa idag. 

Det var ikke tanken å ta den joggeturen idag, jeg skulle nøye meg med å klippe plen, egentlig, så sette på en film og bare slappe av. Men nå, etter jakten på regnbuen, ja så er jeg egentlig veldig tilfreds med innsatsen og turen. I enden på min regnbue idag lå det en helse givende skatt 🙂

Det har blitt dårlig med mat idag. Det blei nå den vanlige bollen med “kønn”, cornflakes, gresk yoghurt, mjølk og syltetøy. Men den bollen metter veldig bra, jeg går nesten en hel dag på en slik bolle.

Men etter plenklipping kjente jeg behovet for noe kjapt, det blei en banan det, et glass vann og så var jeg klar.

Det synker inn, til frokosten idag kom tankene. 

At jeg har kjøpt meg ny Harley har på en måte ikke synki inn over meg ennå, helt til idag da jeg satt foran tv’n og spiste “kønn” bollen min. Da kom det sigende inn over meg over hva jeg har gjort.

Det kneip litt i magen, var det nødvendig? 

Men så tenkte jeg over hva jeg hadde skrivi på bloggen i går What are you waiting for? Og da tenkte jeg det at den sykkelen skal jeg kose meg med!!!

Kos deg med det som er igjen av søndagen. I morra starter siste uka føre ferien, det må jeg få lov å si at jeg gleder meg til 🙂 Jeg trenger et lite avbrekk føre jeg er klar til et nytt år. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg