Måtte på reklamasjons tur.

Trur jeg var veldig uheldig med det paret.

Oktober i fjor kjøpt jeg meg et par Crispi fjell støvler. Det er noe av det beste jeg har hatt på beina, en god arvtager etter Viking støvlene jeg hadde.

Men…

Første dagen i Kautokeino, i myr terreng, ble jeg kliss blaut på beina, ei hempe falt av, så var ikke skoen tett mer. Så fra mandag og resten av uke var støvelen blaut. Det var litt kipt. Løsningen ble brødposer på beina. Men å gå med brødposer inni en fjell støvel har sine negative sider.

Støvelens evne til å puste blir bort, du veit åssen det er å tre en pose på beina, fotsvetten blir ikke borte. Du blir ikke blaut på beina fra utsida, men fra innsida, like ille og ukomfortabelt. Men et knippe med ekstra sokker gjorde det gjennomførbart.

Så jeg tok turen til Strømmen storsenter og XXL. Der fikk jeg uten spørsmål helt nye støvler. Kjempe service fra dem. Støvlene var også satt ned tusen kroner så jeg hadde en tusing i pluss når jeg gikk derfra. Det vil si, jeg kjøpte med meg en fjellduk. Som du ser på bilde kan den brukes til veldig mye. Så om det regner eller snør…huff…så kan jeg overleve uten i skogen og på vidde om været skulle snu.

Nå er alle programmer oppdatert og jeg skal se på litt redigering. Er det ikke rart at når du har bestemt deg for å starte et nytt prosjekt så skal alt oppdateres. Men setter vi i gang 👌

God kveld til alle. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg