Bare noen få trinn igjen.

Lørdagen.

Ja den lørdagen har gått med til redigering av Kautokeino filmen, episode 1, reisa til Kautokeino. 

Jeg var våken litt tidlig i dag, sånn 0530, og med det samme tenkte jeg at detta går ikke an! Så jeg gikk en tur på do og la meg igjen. Neste gange jeg tittet på klokka var den et sted mellom 0930 og 0945. En frokost gikk fort, egg og knekkebrød. Så var det å sette seg foran pc’n og sette i gang, eller fortsette, jeg hadde påbegynt prosjektet litt.

Men her ble jeg sittende så og si hele lørdagen, kun avbrutt av en kebab hos mamma og papp. Nå sitter jeg foran pc’n igjen i håp med å avslutte første episode, reisa til Alta og Kautokeino.

Det er bare noen få trinn igjen, litt musikk og tekst som skal på. Så skal jeg faktisk se litt tv før jeg avslutter dagen.

Filmene kan ses på kanalen min når de er klare. Fortsatt fin kveld til alle.

2 kommentarer
    1. Da har du nå jammen jobba godt! Her har det bøtta ned, så det er bare fint å ha noe å kose seg med innadørs.

      Håper du har tatt deg tid til å gjenoppleve flotte øyeblikk – men er jo ikke bedre enn at jeg venter spent på resultatet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg