Måtte avlyse helgas prosjekt.

Formen er ikke god nok til fysiske oppdrag.

Kjente litt på kroppen i går at noe var i gjerdet, idag våkner jeg med den kje bekreftelsen at gårsdagens litt tunge avslutning er sjukdom. Ihvertfall er formen slik at jeg velger å ikke driver med fysisk tunge ting, som å legge tak, og prioriterer og snu formen til det bedre igjen.


Det positive i går var at vi fikk tilbake tv’en vår fra rep. Det var en FFC kabel som måtte byttes, ikke veit jeg hva det er, men det trenger jeg ikke vite noe om heller så lenge tv’en virker.

Så da ble det å starte med Rambo filmene. Det kommer vel en siste nå snart som heter LAST BLOOD. Sylvester Stallone sine karakter Rambo har fulgt meg siden den første filmen FIRST BLOOD. Nå som den siste kommer får vi se om den avslutter et langt kapittel på en verdig måte.

Men skal jeg se den på kino, eller ta den hjemme på hjemmekinoen?

 

Starten på dagen har vært litt nedtur, vi får se om det blir en tur ut for litt frisk luft etterpå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg