Man venter, så forsvinner den.

Mørke kvelder.

Nå føler jeg at vi er inne i en sånn “midt i mellom” tid, det er nesten så jeg venter på en ny sesong. 

Været er så ustabilt om dagen, det regner og er sol annenhver gang, du må nesten ha med deg både shorts og regntøy på en og samme tur skal du være dekket til årstidene som kommer. Årstider som kommer på en og samme dag. Da er det nesten så det er bedre det kommer en god gammeldags vinter, stabilt kaldt og mye snø. Ja jeg veit jeg banner i kirka nå, men noe stabilt hadde vært fint. Så om det er stabilt vinter så er det greit, for det vi har nå er ihvertfall ikke stabilt.

Helgene gnur seg frem. Det har vært veldig stille de siste helgene, for stille. En liten tur ut har det vært, men kalenderen er egentlig veldig trist lesning. Men nå er det helg igjen. Denne helga er det låve fest, det blir et fint avbrekk fra en litt monoton og kjedelig hverdag.

Hytta har blitt lite brukt i det siste. Jeg håper det tar seg opp utover høsten og gjennom vinteren. Og skal vi tru litt på kjøretøyet skal jeg ikke behøve å grue meg til turen om det skulle komme et lass med snø.

Ønsker alle en god helg med det den du ønsker skal inneholde 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg