“Makan til leven” tenkte nok han.

Ikke veit jeg om mauren har hørsel.

Nei det har jeg ingen aning om, men det blikket han ga meg sa ihvertfall noe om at jeg forstyrret ettermiddagen hans. Men han får bare ha meg unnskyldt, jeg må nesten ta dette gjøremålet når jeg har tid og det er vær til det.

Gjøremålet ja, ja det var å få rusket litt opp rundt vegga her. Det gror helt igjen med små bjørk. Det er som med gresset, du kan nesten høre det gror. Kanskje det ikke er bjørk, kanskje det er bønnestengler? De skal visst gro fort, skal vi tro eventyret.

Ett par timer med ryddesaga så var det feiet bort…ved nærmere ettertanke, skulle jeg latt det gro? Er det ikke i toppen på bønnestengelen det er gull 🤷‍♂️ Jeg husker ikke eventyret, mener det også måtte bekjempes noen kjemper eller slikt også, nei den risken er for stor. Det blir vel å gjøre som en bruker å gjøre, uten at det har hjulpet noe ennå, levere lotto 😂

Men godt å få ruska opp litt, ja det var det. Så nå skal’n ta seg en velfortjent Carlsberg.

God kveld til alle 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg