Mail fra YouTube!!!

Så moro for en liten amatør filmer.

Det kom en mail, fra YouTube, det har det da ikke gjort før, spent, ja! 

Der sto det GRATUERER med 100 abonnenter på din kanal! Så kult da, at det har vært 100 personer rundt om i hele verden som har trykka på abonner knappen på kanalen min.

Moro med film, men også tidkrevende. 

Det er morsomt å filme, klippe og sette sammen klippene til små episoder, men det er også tidkrevende. Det er nok litt av grunnen til at det tar så lang tid før det kommer ut noe etter at jeg har vært ute på tur. Men det er også litt min egen skyld i selve filminga, dårlig planlegging. Det blir rett og slett med for mye minutter med hjem! Jeg må tenke litt mer planlegging i selve filminga, jeg kan ikke filme og tenke at dette kan være noe jeg kan få brukt for, da blir det en himla mye etterarbeid.

Innhold i kanalen. 

Det begynte med små klipp fra hund og skog, mener jeg, så ble det ordentlig liv i 2016 da jeg begynte å film motorsykkelturer. Så har det blitt mer private ting som hyttetur og noe prating til kamera, sånn for å dele litt fra hverdagen. Tja hvorfor ikke, vi deler vel en hel masse på Facebook, så hvorfor ikke på YouTube…og blogg hvor det faktisk detter inn noen små kroner i inntekt i løpet av mnd.

Ta en titt. 

Du finner spillelister med forskjellig innhold, har prøvd å kategorisere litt. Så ta en titt og se om det ikke kan være noe å se om du har et ledig minutt, om du er så heldig å ha slikt….hilsen en som ligger etter med to filmer som skulle vært satt sammen.

Min kanal.

Lille lørdag kom fort denne uka, lag en fin dag, det er snart helg 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg