Lista mc tur 2019 – dag 1.

Det ble noen mil og timer på oss før vi kom frem til Lista Vandrerhjem Fly og Næringspark. Vi reiste hjemmefra 0935, 35minutter etter egentlig avreise. Etter 548km ankom vi hit kl1815.

Litt spent på hvordan tilhengern skulle henge etter på motorvei, jeg prøvde å holde igjen litt, men det ble til at jeg fulgte trafikken. Ingen problemer med tilhenger på motorvei.

Jeg er en nerd når det kommer til forbruk på kjøretøy. Selvfølgelig ble tanken nøye fylt opp, tripp nullstilt. Gjentagende prosedyre ved etterfylling. Når kalkulator viser 0,55l med tilhenger nesten full, to personer og motorvei,  ja da smiler jeg fornøyd.

Lista flyplass. Det var her jeg hadde min korte periode i militæret. Det var rart å være tilbake og se rommet jeg lå på, jeg tror faktisk senga som står der er den samme.

Dag 1 er over. Slenger med noen bilder fra en fin første dag. I morra går turen til Stavanger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg