Lets go Amish!

Nja, kanskje ikke helt, men døgnrytmen er der!

Det er ikke så mye jeg veit om Amish folket og hvordan de lever, de har nok en litt annen levestil enn det jeg kan se for meg. Et kjapt Google søk gir nok svar til at jeg ikke ser for meg en en slik type livsstilsendring. Sjelen min er nok litt for fristilt og egenrådig til at jeg kan innramme meg etter slike regler.

Men det er en ting jeg har hørt, døgnrytmen dems, den matcher jeg fint, ihvertfall nå om dagen.

Øya spretter opp kl0330 og detter igjen 2100…om det ikke er Amish så veit ikke jeg!

Dette blir en lang dag.

Det kan nok være at jeg blir litt “seig i maska” når denne dagen går mot slutten. Når du står opp 5 timer før du skal på jobb, ja da håper jeg at kaffen er varm og at øya ikke blir for tørre utover dagen. Jeg kunne jo startet med å rydde litt snø med atv, men det blir nok ikke så populært om jeg kommer durende med den så tidlig om morran, sånn 0440.

Nei, best er det vel om jeg tar meg en kopp til med kaffe og tenner opp i ovnen. Lag en fin dag i vinterland 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg