Kun et spill.

Små utfordringer.

Det er kun et lite spill, men det var et godt spill. “Vil du vedde” ble et av kveldens spill da vi skulle feire sønnens bursdag idag.
Dagen starte 0500 og nå drar vi oss vel mot en slutt på denne fredagen, fredagen har stått og banket på døra i hele dag, nå fikk den komme inn. Og den ble sluppet inn med pizza, godis kake og brus i kveld. Ingen legger seg sultne eller med sug etter søtsaker i kveld.

En ny dag er på vei mot oss i mørket. Skal jeg rekke å ta imot den må jeg hive meg i dusjen og få lagt meg, klokka ringer 0600 i morra…på en LØRDAG!!! 😉

Så vidt var ruta isfri, akkurat da jeg skulle på helgefri. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg