Korona tiltak.

Frua er den beste i huset til å ivareta tiltakene og har egne gode rutiner.

Det er ikke slik at vi andre, da mener jeg meg, ikke tar våre forhåndsregler. Nei vi, jeg, følger nå det som gis av retningslinjer. Men den som best har sine rutiner i orden, jo det er frua.

Det å handle er blitt en engangs hendelse pr uke. Og nå til Påske har det blitt kjøpt inn så vi ikke trenger mer butikk før til helga uke 16.

Alle varer blir tatt i hus, på kjøkkenøya, vasket og tørket før det blir satt inn i sine respektive skap og skuffer. Her er et lite utvalg.

En ekstra fryser er også blitt kjøpt inn. Den fryseren hjelper godt med å gjøre butikk besøkene mer sjeldne.

Ja nå skulle det være noe å bite i ei god stund fremover. Litt småsvimmel var jeg da jeg kom hjem etter handleturen vår på morran, handlinga måtte gjøres før frokost, jeg sov til 0830, så det var godt å sette seg i solveggen med et par brødblingser og en kopp kakao.

Sånn omtrent gikk lørdagen. I morra er det søndag og nye muligheter 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg