Kan dette erstatte Windows Movie Maker?

Movavi video editor.

På jakten etter et nytt videoredigeringsprogram har jeg funnet et som heter Movavi. Jeg fant det på en YouTube kanal, det var en som presenterte flere forskjellige typer programmer der. Jeg falt for Movavi.

Jeg har prøvd å gjøre et par videoer med programmet nå og jeg synes det ser bra ut. Det er mange flere funksjoner her, overganger, lyder og musikk. Det var spesielt overgangene jeg falt for. Men også enkelheten på hvordan man ordner alt på storyboard.

Her er et par videoer jeg har satt sammen og lagt på min YouTube kanal. Det er vannmerker på de ettersom jeg ikke har kjøpt versjonen ennå, men bruker gratis versjon.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg