Dette ble erstatteren.

Jeg tok sjansen.

Jeg tok sjansen på å kjøpe videoredigeringsprogrammet MOVAVI idag. Jeg har gnudd et par dager på det nå, skal skal ikke, det ble altså skal kjøpe til slutt. Og det gjorde jeg i dag. Det kostet noen kroner, men det kjentes veldig fint og lett å bruke.

Det er vel bare å lade GoPro kamera, feste det på hjelmen eller i panna og starte filming så vi får noe å jobbe med.

Her er en liten snutt med gamle klipp fra i vinter da snørydding sto høyt på prioriteringslista. Enkel og kort video satt sammen med MOVAVI.

Det var fine overganger og effekter i programmet. Enkle nok til at jeg klarer å bruke dem og nok til å lage fine videoer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg