-Jo detta har du vokst opp på.

Detta har jeg aldri smakt før, sa jeg.

Det er da jeg ser dem drar lett på smilebåndet og sier -jo detta har du spist mange ganger før, du har vokst opp på detta du. Smilet kommer fra mamma og pappa.

Jeg tok meg en liten tur opp i går og drakk en kopp kaffe. Det var da jeg fikk ei lefse på bordet foran meg, med noe jeg trodde var sylte. Det var det ikke -elghjerte, sa pappa.

Så da jeg uttrykte høyt at jeg aldri hadde spist elghjerte kom smilet til mamma og pappa fort frem. Det har blitt spist mang en kilo med kjøtt gjennom oppveksten, så elghjerte, jo det har jeg helt sikkert spist før.

Slutte å spise kjøtt? Aldri!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg