iPhone…hvorfor???

For et rot!!!

Nå begynner jeg å bli litt lei.

iPhone 12 pro max er en helt fantastisk telefon, den tar bilder som helt topp, den er brukervennlig og den har en batterikapasitet som jeg synes er veldig veldig bra. Med andre ord en veldig bra mobil, tilfredsstiller mitt bruk helt supert.

Men…

Jeg bruker mobilen mye, det tas mye bilder, den brukes også til filming om jeg ikke har med meg GoPro kameraene. Helt topp, kvalitet til tusen.

Så kommer det som jeg sliter med å få orden på, eller klarer å stille inn eller hva det nå enn er. Se på bilde, det er jo bare rot når jeg skal legge bildene inn på pc, hva er dissa IMG_ filene? De er jo tomme! Hvorfor kommer de her?

Nei jeg får ikke pc og iPhone til å jobbe godt sammen. Akkurat nå i skrivende stund skulle jeg legge bilder inn på pc som jeg skal bruke til klubb videoen…”kunne ikke kopiere filer” jo takk skal du ha!

En super mobil, men nå vil jeg ha Android tilbake, den snakker bedre sammen med pc.

Lag en fin dag, her er det ut på veien 😉 

6 kommentarer
    1. Bruker du You tube til filmene? Last bare alt opp via mobilen. Glem pc-en, til du er ferdig oppe med filmer og bilder. Så kan du bare ta selve skrivingen på pc- Det har jeg begynt med. Mye enklere. 🙂

      1. Jeg bruker videofilene fra mobilen til filmene, da må jeg ha de inn på pc så jeg får de inn i Davici Resolve redigering. Bildene må også inn i programmet. Til bloggen laster jeg rett opp og skriver ofte på pc etterpå. Jeg må nok over på andriod igjen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg