Ingen bivirkninger.

Ingen bivirkninger så langt.


Dose 1 den 30.juni og dose 2 den 12.august uten bivirkninger…trur jeg…lurer på hvorfor jeg ser dobbelt…skit samme det 😳

Det som er litt mystisk er at når jeg tok første dose så sto det registrert på denna nettsida alle har, at jeg hadde fått første stikk. Så gikk det et par dager så var det borte, jeg tenkte ikke så mye over det. Så fikk jeg da andre stikk, nå står det at jeg har fått 1av2 doser???

Prøvde da i dag å ringe et nr for å få orden på detta, det ga jeg fort opp. Så lang matpause har jeg ikke at jeg kan vente på «du er nr 52 i kø» 🥴

Jaja, jeg får prøve igjen i morra 👍🏻 Lag en fin kveld.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg