Ikke jinx detta nå da.

To på rad er jo nesten som å få full pott på nabolaget.

To netter, hele netter, uten avbrudd, uten å våkne før sola står opp. Ja nå tenkte jeg det at det var helt greit at noen andre tok seg av den “opp og vekke sola” frasen. Og det har faktisk noen andre fått gjøre i to dager nå, to dager etter hverandre, blir det en tredje? Ja hvorfor ikke, bare jeg ikke jinx’er detta nå da (bank i bordet), nå da jeg sier det høyt ut…ja ja det er nå ferie ennå så om det skulle komme nattevake eller om jeg skulle måtte opp og vekke sola en dag så får det heller gå.

Tenkte det at idag skulle dagen starte med litt mer enn bare et par knekkebrød. Så da så, ja da ble det to speilegg med potetsalat, morrpølse, eple og selvfølgelig knekkebrød med osteskiver på. Det var da litt å putte i magen da en har god tid, ferie er god tid ikke sant? Ikke alltid, har slikt å gjøre, ingenting, men allikevel svirrer jeg hit og dit som en vind -det blåser nordavind fra alle kanter, sa’n Ludvik. Noen ganger trur jeg faktisk at jeg rir litt på den nordavinden, eller er det jeg for forårsaker den?

Ny dag med nye timer skal fylles, så får vi se hvor vinden tar oss. Lag en fin dag.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg