I dag veit du.

Avgjørelse tatt og mat forsøkt laget.

Jo du sann!

Må’n tru om en noen gang lander? Det vil tida vise etter lørdagen.

I kveld ble det ikke rare krumspringa, klesvask og et forsøk på å lage lasagne. Klesvasken gikk nå greit, klea virker både reine og klare, henger nå til tørk på snora. Så den biten går nok bra. Lasagnen ble, jeg synes noe bløt, fulgte oppskrifta, men føler nok at jeg burde gjort som jeg bruker å gjøre med saus, ha litt mindre veske i enn det som er angitt på pakka. Smakte ikke så verst da ihvertfall.

Lørdagen…blir langtur igjen. Så får vi bare følge med her å se hva jeg skal «lande» på for noe.

Nå skal jeg prøve å lande i noe helt annet, senga. Har litt problemer med å slippe tak i dagene, de er liksom ikke lange nok.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg