Hvor er min kabel?

Lading i flere former.

Den holder i et par døgn om det trengs og du ikke konstant går med den i hånda, men allikevel får den plugge i en gang i døgnet sånn bare for å være sikker på at den skal holde et helt døgn fram i tid om den skulle havne i hånda litt for mye.

Jeg snakker så klart om mobilen 😉 Den holder, om jeg trenger det, fint i to døgn uten å måtte lade den opp. Det er en iPhone 12 Pro Max vi snakker om her, en veldig god mobil som jeg er blitt godt forlikt med. Den har pluggen sin liggende på sofaen for lett lade tilgang, og ja, lett tilgang for meg når jeg sitter i sofaen. Så så lett er det å få mobilen opp på topp.

Men hvor er pluggen for min lading?

Jo det er nå slik at jeg ikke har noen plugg bak øret jeg kan plugge i, legge meg sofaen og bare vente til det piper 100% ved full lading. Men lading har det blitt idag, god lading, tenke seg til så har jeg ikke gått turen i dag, jeg har ikke spinni, men bare spist middag og sett litt tv.

Kvelden er ennå ung, det er godt med tid igjen, fyll den med det du måtte ønske. GOD KVELD. 

9 kommentarer
    1. Og DER fikk «Matrix» innpass i huet – vær nå glad til du slipper sånt 🤪.

      Høres ut som en mye bedre lading sånn dagen har vært !

    2. Veldig fornøyd med batteritiden på min 13 pro max også, det er et must med å slippe og lade flere ganger daglig slik jeg måtte med min forrige som var 11 pro max. Deilig med en hviledag, det har jeg også hatt i dag.

      Nyt det

      1. Det ble sofa med det samme jeg kom inn døra og der ble jeg til jeg dusja og la meg. Det var nok en sånn kveld jeg trengte i går. I dag er en helt annen dans 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg