Hva med en halv dags pause ;)

Så var det i gang med nye videofiler.

Det har vært en veldig rolig start på denna dagen. En god bolle med “kønn” var helt toppers. Det har blitt litt tv, har vært på posten og hentet bremse skivene til Ultra’n (som trenger et navn) og pantet to poser med tomflasker på butikken.

Gi meg en dags pause. 

Nå er filene lagt over på pc fra GoPro kameraene, filene er lagt inn i Davici Resolve og er klare til redigering, som jeg allerede har begynt på. Terrenget vi har kjørt på er jo bare helt supert. Masse fine fjelloverganger og svingte veier. Jeg trur jeg beskreiv veiene som å kjøre på en Bergo’ dalbane, det går opp og ned og hit og dit hele tida. Supre veier for en mc. Så supre at du faktisk synes det er greit å komme tilbake til rette veier og kan legge inn 6.gir og cruise kontrollen 😉

En dags pause?

Jo nå har jeg hatt en halv dags pause og er egentlig klar for å sette meg på Ultra’n og gjøre meg en ny tur. Det skal jeg da altså ikke gjøre. Nei nå er det ut og vaske Ultra’n. Den har gått 118 mil, mest tørre veier, men også i lett regn.

Dagen idag, jo det blir Harley vask og muligens plenklipping.

Lag en fin dag. 

6 kommentarer

Siste innlegg