Hva koster det?

Er det verdt det?

Jeg lurer litt, jeg veit ikke hva det koster her? Jeg har heller aldri vært sånn at jeg har husket prisen på en 3liter når jeg har vært i Sverige og handlet. Det må vel høres til sjeldenheten at jeg har reist over til Sverige for å kjøpe bare en dunk med vin. Jeg gjorde en tur i dag, det gikk veldig fint det, nesten ikke folk der, ingen kontroll ved grensen. Ikke noe sjekk av verken gods eller koronapass.

Men jeg var nå så pliktoppfyllende at jeg fylte ut skjema som jeg fant på nett for innreise…til eget land…ja det høres og kjennes litt rart ut å si det slik, men slik har det blitt.

Nå skal resten av det som er igjen av denne dagen forhåpentligvis avslappes litt i stua. Det brenner godt i peisen og jeg skal jammen ta meg et lite glass i kveld, det er jo tross alt lille lørdag.

Lag en fin kveld.

Vindunken kostet forresten 249,- svenske.

 

9 kommentarer

Siste innlegg