Herregud for en drøm!

Mareritt eller, eller hvor skal jeg plassere denne drømmen?

Det har vært et par ganger nå i det siste hvor det kommer noen rarer drømmer. Man kan jo lure på hva i all verden som skjer i hjernebarken om natta da hue egentlig, bør hvile, bør nullstille seg. Men neida, innom her kommer det en masse rare hendelser.

Hvordan skal jeg beskrive detta? 

Drømmene er ikke et bilde av hva som skjer om dagen, men de er som alternative utfall av det som skjer om dagen. Har du lest tegneserier der du sjøl kan velge utfallet av hvordan det skal ende, der det står “ble til side…” for en slik eller slik ending? Det er litt slik drømmene mine er, det kommer forskjellige utfall av det som skjer i hverdagen, tanker og opplevelser. Men jeg har ikke valgene av hvilke utfall jeg vil ha, utfallene bare spilles av i drømmen. Det kan fort bli veldig interessant, eller grufullt 🙈

I natt kom det en drøm, det kom noen mennesker i drømmen, samtalene var helt ute av det blå, spørsmålene og personene kombinert gjorde at jeg våknet midt på natta og var mer eller mindre i fullstendig forvirring 😜

Men ha en fin dag da, så skal jeg se om jeg får plassert denna opplevelsen et sted 😊 

 

2 kommentarer
    1. Koser meg siste dagen i august 🙂. Strålende sol, shorts og skikkelig sommerdag ! Nest-siste runde med høytrykksspyler før den tar fri frem til neste år.

      Hjernen er en snodig innretning, veit du – den jobber 24/7. Må innrømme at jeg av og til ønsker meg pause-knapp 😂.

      Du må egentlig våkne ganske ofte om natta for å huske så mye som du gjør. Jeg husker av og til en drøm akkurat når jeg våkner – men innen skritta til badet er gått, da er det borte-borte. Veit det kan trenes opp å huske – men tenker det er like greit å slippe 😉.

      1. Det er sant, noen ganger hadde det vært greit å bare ikke huske noe. Men jeg husker noen ganger, litt ofte, hva jeg har drømt og da lurer jeg fælt på HVA I HIMMELENS NAVN😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg