Helt tomt!

Hurtiglading etter jobb.

Det var helt tomt etter jobb i dag. Det er ikke veldig ofte jeg må nedpå en tur med det samme jeg kommer inn døra hjemme, men idag var alle reserver tomme.

Dagen starter jo med en god natt søvn, bruker jeg å si, i natt…hva er det hue driver med når jeg prøver å sove? Det og de som kommer innom hue mitt på natta… Nok om det.

Sjøl med manglende nattero og tomme reserver tillot jeg ikke å la det stoppe meg, det er bare å bite tenna sammen, knyte næva og gå på! Så det ble, etter en halvtime på sofaen, opp til Granli Varden. Jeg skal ikke si at det gikk kjempe lett i dag.

Utsikten er fin, sola som prøver å skinne ned på byen gir fine striper gjennom lufta. Men de vindmøllene i horisonten, vel, la oss si at det er vel ikke det som gjør glansbildet preget. Du får liksom følelsen av å leve i en apokalyptisk verden, en verden som tok en feil retning.

Jeg tenker vi sier oss fornøyd med dagen. En dusj, litt kjapp mat og så er å lade til i morra.

Lag en fin kveld. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg