Har jeg landet nå?

Mulig jeg er i mål nå, men man skal aldri si aldri.

Jeg trur jeg er i mål nå, det kjentes ihvertfall bra når jeg tok meg en tur i dag. Etter helgas strabaser og lange timer i bil har det blitt nytt kjøretøy på meg. Vi måtte tur retur Trondheim med bil og mc på henger før vi tilslutt fant det jeg kanskje var på leit etter.

Vi fant et fint eksemplar av en Harley Davidson i Oslo. Den ble med hjem, nå trur jeg kanskje jeg har landet på en sykkel jeg skal bruke i lang tid fremover.

Men det ble altså en bomtur på 96 mil for å finne frem til denne, men slik ble det når sykkel vi i utgangspunktet skulle se på ikke ikke var i den befatningen den ble forespeilet å være. Da var det greit å få tak i denne fine Fatboy sykkelen.

Vips så gikk helga, den går fort når du da sitter i bil fra 03 til 1930 før du er hjemme igjen. Men det får stå sin prøve, uka som kommer har bare 4 dager så er det helga igjen.

Fortsatt fin kveld 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg