GEKKO’ene er ute av vinter dvalen.

Piggene forsvant først på beina.

Endelig var det føre og forhold til at GEKKO skoa kunne gjøra turen opp til Granli Varden. Det ble ingen fullverdig løpetur, men en kombinert løpe og gange tur. Fjoråret avslutta jeg med 25 min opp til toppen, før kneet slo seg vrangt. I dag brukte jeg 29 min til toppen. Så 4 min seinere enn hva jeg avsluttet med i fjor.

Utgangspunktet og starten på en ny sesong skulle ikke være så veldig dårlig, det er bare om å gjøre å få gjort så mange turer som jeg kan og har tid til og håpe at kneet holder. Jeg skal starte litt pent nå.

Underlaget er ganske greit på turen nå, men jeg har friskt i minnet et par fall fra vinteren. Sjøl om det ser greit ut så kan underlaget være hardt og frossent, det er det samme som om å trampe på is, vi veit hvordan det går 😉

Fortsatt fin kveld.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg