Fy flate så ekkelt!

Plutselig så lurer du på hvor du er, våken eller i drømme.

Alt stemmer, aktivitetene, maten og det du ser på tv, alt bare smeller i panna på deg og du begynner faktisk å tvil på hva du har opplevd og gjort og om du har gått i en loop en lang periode. Jeg trur det kalles deja vu😱

Denne følelsen kom og satte så godt i meg i går at jeg måtte pause Peaky Blinders og bare se ut gjennom vinduene ei stund.

Vel nå er det å trampe ut i en ny dag, håper jeg, kanskje jeg opplever at jeg også har levd denne dagen før også?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg