Fullstendig bomkjøp!!!

Detta fungerte ikke på denne ovnen!

Sirkulasjon er viktig, ikke bare i kroppen, men også på lufta om du vil ha god innetemperatur. Så med det ville jeg kjøpe meg ei vifte som går på bare varmen, trenger ikke batteri eller noen form for strømforsyning.

Har jo erfaring med disse viftene fra før, men denne gangen skulle det vise seg å ikke virke med den effekten jeg hadde håpet og erfart. Vifta som jeg har hatt her i huset har stått rett på ovnen, da oppnår vifta fort den temperaturen som er minimum for at den skal starte, nemlig 55’C.

Noe annet blir det når vifta skal stå oppe på en peis, der får den ikke stått rett på jernet, og dermed ble det ikke den effekten på vifta som må til for at den skal sirkulere lufta.

Vifta kostet 699kr, jeg solgte den for 500kr, det kosta meg bare 200kr å gjøre den erfaringen 😀 Jaja, noe lærdom kommer dyrt.

Nye uke står for døra

Nye uke i morra. Og det ser ut til at det skal komme masse nedbør i løpet av dagene som kommer. Det som er litt skummelt her er at nedbør kommer på plussgrader, det lukter strømbrudd!

Lag ei fin uke, vi hørs helt sikkert i morra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg