Forsov meg til ny dag.

Dagen var godt i gang da tlf ringte.

Helt i ørska var jeg da tlf ringte på nattbordet. Jeg heiv meg rundt for å se hvem som ringte, men jeg så jo ikke en skit! Så på med brillene først, det var brorsan i andre enden.

-Sover du ennå? Låt det i tlf.

Jeg måtte blunke et par ganger før jeg klarte å se klart på mobilen, klokka var 0940!!! Det var lenge sida det, at søvn hadde tatt meg så langt utpå morran.

Så var dagen i gang, det var nesten så jeg sov bort hele formiddagen. Men det ble joggetur, middag og softis litt seinere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg