Filmstjerne over natta.

Dine 15 sek på skjermen.

Ja det kan du si, jeg har fått mine 15 sekunder på skjermen, både på tv og på kino lerretet, siste nå som statist i Post Mortem Netflix serien.  Det har nå vært moro det, å få ta del i en prosess ikke alle kjenner til. Det er spesielt to ting du får oppleve og lære en hel del om når du er med på slike ting, teater, film, tv osv.

To ting…vente vente vente og gjenta gjenta gjenta!!!

Jo det er to ting du blir veldig flink på. Og du venter spent på å se resultatet når det skal bli vist, og der er du, på skjermen…ikke i 15 sekunder, men i et aldri så lite sveip av et øyeblikk. Kanskje du rekker å se deg sjøl, andre som ikke veit hvordan du så ut den dagen, hvilke klær du hadde på deg, ja de har ikke en sjans på å kjenne deg igjen. Så fort går de 15 sekundene, det vil si, 15 sekunder er vel det jeg har vært på skjermen til sammen…haha 😉 Men allikevel, en morsom prosess å få være en del av.

Skjermtid.

Skal du få skjermtid, ja da får du finne frem dine egne kameraer og starte filminga. Som her, godt i gang med klubbturen i sommer som gikk til Rjukan. Det har tatt fryktelig lang tid å sette sammen denna filmen, ikke klar, men godt på vei. Må være klar til jubileumsfesten om 3 uker. Da skal vi se den på “stor skjermen” i Puben vår.

Det tar litt tid når 120 videofiler fra to kameraer skal settes sammen til en film. Men jeg trur det blir bra, og det er ikke langt unna en times film som skal ligge klar når jeg har fått sydd detta sammen sånn någenlunde til noe “se-bart”.

Kanalen vokser.

Oy det hørtes litt i overkant optimistisk ut, men jo da, nå er det 122 som abonnerer på kanalen min på YouTube. Abonnere betyr ikke at du betaler for noe, det betyr bare at du følger kanalen og får beskjed når det kommer noe nytt…prøv 😉

Du kan jo begynne med å følge denne linken til spillelista over klubbturer.

Lag en fin dag, det kan bli noe grått vær idag.

 

1 kommentar
    1. Gjenkjennelig, ja. Vært på TV-innspilling, og tro du meg – når du skal gå ned en sti for n’te gang, da var ikke jeg noen solstråle… Hvor vanskelig kan det være da 😂. Men som du sier, artig å se hvordan et program, film etc. blir til. Aldri mer, for min del 😅.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg