Fikk god hjelp.

Gikk jo som en drøm.

Jo da. Det er jo ingen sak å re opp senga på hytta når man får hjelp av en liten Irsksetter som heter Hermine.

Jeg fikk ikke før tatt opp døra til soverommet før Hermine kom og skulle hjelpe meg med å re opp senga på hytta.

Ho var ikke så nøye med hvordan dynetrekk og putetrekk skulle være, men lakenet derimot, der hadde ho tydelige formeninger om hvordan ting skulle være🤣

Nå var det ikke ho så overbevise hvordan jeg ville ha det, men da ho gikk, etter hvordan ho mente jeg skulle ligge, så gjorde jeg om til slik jeg ville ha det.

Vi har nok ikke helt like syn på hvordan senga skal res opp😂 Men det blir vel slik at ho skal ligge i buret sitt i natt og jeg i senga mi. Jeg trur detta skal gå bra 👌🏻

2 kommentarer
    1. Hi-hi. Tiril har selvfølgelig snakka med Hermine og fortalt hvor trivelig det er hos onkel (der firbeinte får sove i senga, du veit) 🤣.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg