Et skjema, hele kvelden.

Tidsklemma…tidstyven.

Ja nå var det ikke TikTok som tok denne kvelden fra meg, neida, det var noe helt annet som skulle besvares. Det som skulle være så lett og kjapt, trudde jeg, tok jo da hele kvelden. men nå er jeg ferdig med den oppgaven.

Det regner ute, skulle komme ei lite skur i kveld for så å bli fint i morra igjen. Men jeg rakk nå klippe plen, kjøre en tur med Harley’n, spise is og drikke en kopp kaffe på Krakken.

Nå håper jeg virkelig at det blir pent i helga, som spådd, det er jo langhelg med både festligheter og MC kortesje 🙂 Om alt blir som tenkt blir dagene lange og nettene korte 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg