Et nytt favoritprogram.

Det kan bli dyrt.

Men det koster ingenting å bare se på. Et nytt favoritt program på tv har blitt, noe som ligner på boligjakten, hvor folk skal se på hytter. En megler, et par og tre forskjellige hytter.

Det har inspiret. eller forvirret sinnet såpass at jeg har begynt å følge med på finn.no.

Nåvel, jeg ser ikke for meg at jeg skulle kjøpe ei hytte noen gang, ennå. Jeg tror ikke det å reise til det samme stedet år etter år er noe for en rastløs sjel ennå. Jeg må nok reise litt mer først, før jeg slår røtter i ei hytte.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg