Er alt håp ute, er alt tapt?

Jeg er redd to år har forduftet. 

Jeg skulle legge bilder fra 2018 over på en minnepenn jeg har hatt liggende, det er en backup penn med alle bildene jeg tar vare på. Da jeg tok opp denne idag og skulle legge 2018 over på den, hvor da 2016 og 2017 lå fra før, fikk jeg ikke pc til å legge over bildene. Pc ville heller ikke lese minnepenn, ikke frua sin pc ville lese den heller.

Så da spørs det da, er to år med bilder blitt borte?

Det vil jo være forbasket kjedelig om jeg ikke finner en måte å få de tilbake.

Årets første dag har vært bra, vasking av Priusen på Circle K og litt irritert over ustabil og dårlig strømleverandør. Skal strømmen bli borte fordi det rasler litt i buskene, eller det kommer 10cm med snø? Noe å tenke over.

2 kommentarer
    1. Hei Frodith. Jeg er redd de er borte, jeg har tatt alt ut av pc. Når jeg plugger inn pennen vil ikke en gang filutforsker starte 🙁
      En del ligger jo på blogger og YouTube. Men det er mye privat borte også.

      Godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg