En ting er alltid den samme.

Noe kan variere, men en ting er alltid det samme!

Lunsj! Ja lunsj, den kan jo være så mangt. Det kan være middagsrester eller kanskje du har tatt deg tid til å lage deg noe ekstra godt, skjer veldig sjelden for min del, men mange er flinke. Og jeg tror nok det at når du setter deg ned for å spise, sånn midt på dagen, ja så øker nok humøret litt når du kommer på at du la deg litt ekstra i selene og forberedte lunsjen din.

Lunsj for meg er gjerne, høres kanskje ikke helt innafor ut, bare noe jeg skal overleve dagen på til det er middag. Det legges ikke mye vekt på hva som ligger i matboksen. Idag, ja da var det to knekkebrød med brunost, helt greit, som regel ligger det to skiver brød der.

Men én ting endrer seg aldri! 

Kaffe! Kaffen er alltid den samme, eller samme, det kommer litt an på hvem som har laget den ☕ Men kaffe er kaffe og dagen er ikke den samme uten kaffe 😉

2 kommentarer
    1. Det er jeg enig i, lunsjen er noe du skal overleve på fram til middag. Jeg spiser for å leve, jeg lever ikke for å spise. Men kaffe sier jeg pent nei takk til…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg