En matboks kompensasjon.

Hverdag og fest har sine kontraster.

En matboks med to skiver brød, noe varierende pålegg og en flaske med vann. Ja det er dagens lunsj, hver eneste dag, dag ut og dag inn. Noen ganger tenker jeg at jeg skal ta med meg middagsrester, som et avveksling i den noen rutinemessige matkjedsomheten. Problemet er bare det at det blir aldri igjen rester når jeg er ferdig med middagen.

Forskjellen mellom hverdag og helg.

Den er veldig liten for meg, til tider. Naploleons kake og matpakke. Tja, det detter innpå et kakestykke nå og da her, så det er nok ikke sååå langt mellom hverdag og fest. Kanskje vi kan si at kake blir en matpakke kompensasjon?
Lag en fin ettermiddag. Jeg trur det blir en sving på Goldwingen etter middagen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg