En frossen start.

Kaldt på beina.

Sesongen fikk en tidlig start her. Og det kan skrives at det har vært nede på minusgrader da jeg har gjort mine første småturer. Det har for så vidt gått greit. Med varme i håndtak og sete, vinterfôret i dressen og buff rundt halsen så har det gått fint. Det er beina, føttene som har fått kjenne på minusgradene.

Men nå ser det ut til at varmegradene kommer. I solveggen her på 1.mai viser gradestokken 27’C fantastiske varme gode grader 🌞 Etter en lang snørik, kald og god vinter håper jeg nå på en lang og like god og varm fin sommer med godt variert innhold.

Ha en super 1.mai 😊

Det blir en liten tilbakemelding fra mc turen seinere.

 

2 kommentarer
    1. Utrolig godt å kunne ta seg til litt vårlige aktiviteter uten å fryse. Jeg hadde min første natt i hengekøye for året i natt. Slett ikke kaldt.

      1. Hengekøye høres bra ut nå. Jeg skal kjøpe meg telt i år. Skal sette meg på mc’n og bare kjøre, kjøre til det blir mørkt og overnatta hvor hen det måtte bli 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg