En forklaring på problemet.

Kanskje flere har opplevd samme problemet.

Jeg fant til slutt ut hva som var problemet med at jeg kjørte tom for bensin, med bensin på tanken. Jeg gjorde en liten video med forklaring av problemet og hvordan jeg løste det. Testen etterpå har vist at nå fungerer tank måleren igjen riktig. Så da håper jeg at jeg slipper å kjøre tom langs veien igjen, nå er det vel opp til meg sjøl 😉

Det er bare en ting jeg ikke styrer over og det er været. Men skal jeg tro på det jeg hører så har man  jo også begynt å manipulere været også. Det er ett steg vi skal være forsiktige med å ta.

Nå kunne jeg kjøre tank måleren helt ned og ennå ha igjen 100km rekkevidde. 

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1898

2 thoughts on “En forklaring på problemet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top