Dyr jeg kan ha.

Må bli fisk i tank.

Det er ikke mye dyr jeg kan ha, de blir mye aleine. Ihvertfall på sommeren, du veit den kommer nå, og da kan det ikke sitte en hund å vente på meg. Jeg veit jo aldri når jeg er hjemme. En katt, nja, litt mer sjøldreven den, men må ha noe tilsyn.

Så det måtte bli fisk i tank 👍🏻

De trenger litt mat en gang i døgnet, og et vannskift innimellom. Skulle jeg bli borte lenger trur jeg det er noe å få tak i så de klarer seg noen dager uten tilsyn. Så det måtte bli fisk i tank. Nå har vi, jeg og fiskene, tatt frokosten og en kopp kaffe. På hver vår side av glasset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg