Du veit…

…hadde jeg sovi lenge…

…så hadde jeg jo aldri røkki alt dette her idag.

Nei du, her skal ikke soves bort noen timer man kan bruke til noe fruktbart, det er bare på fjellet det, jeg la nok sovehjerte igjen i Trysil.

Han ble nå nokså aktiv denna dagen, 3.4km løpetur på morran (å fy så uvant…), klesvasken går i kjelleren, vask nr 3 faktisk, støv er tørket, gulv er vasket og støvsugd. Til og med kaffebesøk har jeg hatt.

Så nå var det på tide å sette seg litt ned og spise litt mat og se en film, det blir veldig lite film om dagen, men jeg har rett og slett ikke tid til å sitte foran tv’n…

Men til maten idag er det den gode gamle klassikeren Ørneredet som får min oppmerksomhet.

Men dagen er ennå ikke over, det kan bli en liten biltur i ettermiddag, når klesvasken er klar og filmen er slutt. Tida vil vise det.

Lag en fin siste frikveld før ei ny uke igjen starter i morra. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg