Du må rense dem innimellom så det ikke kladder på fellen.

En frisk start på dagen.

Det kjentes litt på rommet da jeg våknet idag, at det var et skifte på været ute, det slo litt inn. Lufte luka over hue på meg sendte et signal om at det var blitt noe kaldere. Så det ble kun den vanlige turen innom det lille rommet for så å få fyrt opp i peisen så raskt som mulig.

Nå brenner det godt der, jeg glemte det et lite øyeblikk og tok tak i peisdøra med bare handa, det var dumt! Jeg trur det går bra, men det svir litt.

Frokosten er inntatt, den vanlige bollen. Skiene er preppa og klare for en tur ut i løypa. Du må rense fellene innimellom skal det gli godt og ikke kladde. Jeg trur detta gjør trikset, det finner vi ut på turen og det får du høre mer om etterpå 😉

Lag en fin søndag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg