Ikke rart jeg så dårlig.

Uten briller blir vidda stor.

Jeg tenkte at jeg trengte bare et sett med briller på denna turen, men da tok jeg feil.

Da jeg pakka til denna Trysil turen tenkte jeg at det rakk å ta med bare ett sett med briller, det var dumt. For oppe på fjellet, på ski, der falt det ene glasset ut av innfatning, og resten av skituren gikk da med bare grumsete syn.

Men det gikk, første turen på ski på sikkert 15år, en runde på fjellet med armer og bein i behold.

Men det måtte bli en ekstra tur ned til Trysil for å finne et par erstatnings briller. Resten av helga må gå på pluss 3, det var det sterkeste de hadde på Europris.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg