Down under, og Over There.

Down Under og Over There. På helgene kan du se The Ponderosa Ranch på tv. En brukbar ranch som tar noen dager å inspiserte, til hest.

Bilde fra https://alamedainfo.com/ponderosa-ranch/#

Ikke riktig så stort her.

Nei det er ikke riktig så stort her, jeg kunne gått, har gjort det, tok lang tid (neida), men når jeg tar meg en runde rundt tomta bruker jeg atv’n.

Her står jeg og atv’n nederst på tomta og se utover landet vårt, herfra ser vi ca halvparten.

Vi er snart klare med alle prosjektene her nå. Målet er å få malt ferdig og lagt taket på uthuset/vedboden ferdig føre vi ser hvitt på bakken. Men det drar ihop seg her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg