Dissa gikk det gæli med :(

Innbrudd på badet?

Kommer hjem fra Otta turen på søndag og må veldig på do. Jeg haster inn og vrenger opp døra til badet…der har det skjedd noe! Det tar noen sekunder før jeg klarer å se hva som ligger strødd utover hele doen og gulvet.

Hva i all verden har skjedd her?

Huset har jo vært låst mens jeg var borte, men hvorfor kvister og strå her?

Så hører jeg noe rasle over meg, jeg ser opp og der ser jeg små fugleunger ligger på luka til luftinga i taket. Jeg tar de ned og legger de i en boks, tar de med ut i håp om at mora skal finne dem. Men det går ille med dem 🙁

Jeg har ingen mulighet eller kunnskap om å mate slike små tasser, de blir offer for et rede som var bygd på feil sted og som falt ned i den mørke abyss…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg