Dinner in the sky.

Middag i skyene.

Nja, jo det kunne vært moro å prøvd det, men… Jeg er nå litt usikker på om prislappen var like grei, sto den til opplevelsen? Det kan jeg ikke svare på da ettersom jeg ikke har prøvd det.

Men jeg er sikker på at middagen i skyene varte lenger enn det jeg skal betale nesten 4000kr for…hoppe i fallskjerm. Ja du leser riktig, nå til lørdag er det planlagt å hoppe tandem. Det hele henger på været, det må vare godt vær for at dem gjennomfører, vi får håpe sola smiler til oss den dagen.

God middag 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg