Detta vil jeg ha mer av!

Vårfornemmelser i kroppen.

Denna helga har bydd på ting som jeg så gjerne vil ha mer av, mye mer av, faktisk kan jeg ha det slik helt til det igjen blir vinter. Disse to dagene har vært helt fantastiske! Det har blitt litt i overkant av 300km på Varadero’n, jeg har spist frokost i skogen, jeg har drikki kaffe i solveggen her på Sjøli…magisk!

Og helga har vært lang, med lite søvn, da får du mer ut av helga, trøtt, ja, glem det da! Den regninga får vi ta når den kommer 😉

Når nattesøvn ikke ville melde seg i går, lørdag kveld, da ble det montering av intercom i hjelmen, sånn til 0340 i natt. Så trudde du at jeg skulle sove lenge idag? Nei du, her startet dagen 0700.

Sånn så det ut her kl0300 inatt, da var det å starte med montering av intercom. Valget ble å sette det inn i SHOEI hjelmen, CABERG hjelmen har litt mer støy, sjøl om jeg foretrekker en åpningshjelm ble det SHOEI. 

Kamera ble også montert, jeg kjørte en tur idag også, men det ble ikke filmet noe…lurer på hva jeg tenkte på?

Jaja, det er vel best å la noe av det man har mellom øra få gå i glemmeboka, jeg trur detta er en av de tinga…kaffe ble det hos brorsan i dag. Vi kjører nå hver vår Offroad, han i Suzuki sin versjon og jeg på Honda.

Maten er klar, ha en fin kveld.

 

2 kommentarer
    1. Ja i helga var det jammen knallfint! Det er litt godt å bo aleine og kunne gjøre som en vil halve natta 😂😂 Men våren varer vel ikke er jeg redd. Det kommer nok en klæsj snø og kalde grader igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg