Detta kunne jo gått ille!

Tok en liten tur med Polarisen på nysnøen.

Det snødde så fint idag, da måtte jeg ut og gjøre meg en liten tur på Polarisen. I en liten skogsvei var det helt urørt etter snøfallet, det var veldig moro å kjøre gjennom et slikt terrang. Hvor blir det av filmen fra en så fin tur? Nei det ble slik at jeg ikke tok frem kamera, det var først noe jeg tenkte på når jeg kjørte tilbake samme veien, men da var jo ikke veien urørt lenger…veldig amatør å ikke ta frem kamera under slike fine forhold.

Kunne gått riktig ille!

Her står jeg og ser over til den andre sida av vanndammen. Jeg prøvde meg litt utpå isen, men da den begynte å knake, ja da fikk jeg fort den Polarisen i revers og om meg tilbake på land. Jeg begynte å kjøre ut i vannet fra andre sida, der kjørte jeg til vannet sto nesten opp til setet før jeg satte inn reversen og tok meg derifra. Jeg måtte snu og rygge for isflakene ikke ville knekke, derfor prøvde jeg fra denne sida, men der holdt isen så jeg kunne kjøre litt utpå, hadde den knekt så hadde jeg falt igjennom og kanskje stått med nesa på bunn og bakhjulene fortsatt på iskanten…stupe kråke ut i vannet med atv er ikke noe jeg hadde som mål i dag.

Det blir en snart en tur sammen med en kammerat. Da skal du se det blir filming også fra drone. Men først kommer det en oppdatering i morra fra lasting av Goldwingen på tilhenger. Det kan jo bli spennende på snøføre.

 

2 kommentarer
    1. Greitt med morro , fart og spenning med
      4-hjuling ….. men når det er slik på kanten er det nok best å gi seg ja ….. mens leiken er god …….. 👌🤣😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg